هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

علت سردرد به سمت چپ است

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۵ ق.ظ

علت سردرد به سمت چپ است

سردرد یک طرفه، همانطور که از نامش بر می آید، یک نوع سردرد است که تنها در یک طرف سر قرار می گیرد و می تواند باعث درد و ناراحتی فرد شود. این شرایط معمولا شبیه درد به شکل ضربدری قلب در یک طرفه سر است و همچنین می تواند نشانه های تهوع، استفراغ، خستگی و احساس نور را ایجاد کند. این نوع سردرد در موارد سردرد میگرنی و خوشه بسیار رایج است. هر دوی این ها با درد و دل درد شدید در طولانی مدت همراه است. در بسیاری از موارد، این درد می تواند باعث مشکلات فیزیکی و شناختی فرد شود و در موارد حاد، برای تشخیص علت مشکل، خدمات درمان اضطراری مورد نیاز است. و درمان آن به این ترتیب شما می توانید درد بیمار را از بین ببرید و از خطرات احتمالی دیگر آن جلوگیری کنید.
علت سردرد به سمت راست است

میگرن شدیدتر از سردرد است که معمولا با حمله قلب به سمت راست، چپ یا جلو سر همراه است. این شرایط ممکن است به علت سایر علائم نظیر تهوع و استفراغ ایجاد شود. این نوع سردرد می تواند باعث اختلال فیزیکی و شناختی شود و بنابراین تشدید می شود که گاهی اوقات برای فرد غیر فعال می شود. بسیاری از افراد مبتلا به سردرد دو طرفه اکثر آنها بدون نیاز به مداخله پزشکی برای درمان بیماری خود مواجه هستند. با این وجود، در موارد زیر ضروری است با پزشک در رابطه با این مشکل ملاقات کنید: در موارد شدید درد، درد ناشی از فرد در صورتی رخ می دهد که درد یک بار و شدید شروع می شود، اگر درد همراه با علائم دیگری مانند تهوع، دارو، استفراغ، صرع، تاری دید و دایناسورها، از دست دادن هوشیاری، اختلال گفتاری، تغییر در رفتار، ضعف و غیره، زمانی که سردرد با فعالیت بدنی شروع می شود
علت سردرد و سردرد

شایع ترین نوع سردرد توسط بسیاری از افراد در دوره های مختلف احساس می شود. این نوع سردرد اغلب طول می کشد برای مدت طولانی، اگر چه در برخی موارد می تواند یک هفته یا بیشتر ادامه یابد. یکی از نشانه های رایج سردرد تنش، احساس درد، گرفتگی و فشار در ناحیه سر است، سفت شدن پیشانی، دو طرف سر و یا درد پشت. سردرد تنش نیز ممکن است ناشی از احساس عضلات شانه یا جمجمه باشد.
سردرد سردرد

دو عامل، اغلب به علت سردرد سردرد، استرس ذهنی و خواب ضعیف هستند. استرس روانشناختی یکی از مهمترین عوامل در سردرد تنش و فشار عضلانی امروز است. به دلایل مختلف، خواب ناکافی نیز می تواند به سردرد کمک کند. هر دو استرس و بی خوابی ممکن است باعث میگرن شود.

  • نادر غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی