هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

شعر در مورد آرزو

شعر در مورد آرزو ، شعری در مورد آرزو ، شعر آرزو

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد آرزو برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

پس از ویرانه ی آه تو دودم سر بر آورده

 هزاران گردباد آرزو پیچانده آهم را

شعر در مورد آرزو

من آرزوی تو کردم که بیشتر باشی

برای این دل سردم تو بال و پر باشی

شعر در مورد آرزوی موفقیت

از آن زمان که آرزو ، چو نقشی از سراب شد

تمام جستجوی دل ، سوال بی جواب شد

شعر در مورد آرزوی خوشبختی

دلخوش به جمع کردن یک مشت “آرزو”

این “شادی” حقیر همین است زندگی

شعر در مورد آرزوی مرگ

ما گشته ایم،نیست،تو هم جستجو نکن

آن روزها گذشت،دگر آرزو مکن

شعر در مورد آرزوها

گم شدم در گیر و دار آرزو های خودم

تا به تنهایی رسیدم باز با پای خودم

شعر در مورد آرزوی سلامتی

گره زدم نفسم را به آرزوی شما

ودست و پای دلم را به تار موی شما

شعر در مورد آرزوی کربلا

چه باشی یا نباشی من برایت آرزو کردم

چه دردی بیشتر از این که این ها را نمی دانی

شعر در مورد شب آرزوها

عادت ندارم با خودم درگیر باشم

شلیک کن من را بکش یا آرزو کن!

شعر در مورد اسم آرزو

هوا هوای شکفتن هوای باران است

چقدر در تن تو آرزو فراوان است

شعر زیبا در مورد آرزو

آرزو  دارم   بگیرد   باز   ،    این    پیراهنم

بوی باران ، عطر ِ شالیزار ؛ هی یادش بخیر !

شعر درباره آرزوی موفقیت

حرفِ آخر..یک دعا، یک آرزو، یک خواسته…!

دوست دارَم خوب باشی، خوب باشد حالِ تو…!

شعری درمورد آرزوی خوشبختی

نقش عشق و آرزو از چهره‌ی دل شسته بود

عکس شیدایی در آن آیینه‌ی سیما نبود

شعر درباره آرزوی مرگ

همین که طالع بدخیم پیشانیم را فهمید

مرا غرق هزاران آرزو کرد و گذشت از من

شعر در مورد ارزوی مردن

یک صاعقه باغ آرزو را خشکاند؟

تو در دل یک بهانه سرسبز بمان

شعر در مورد آرزوهای بزرگ

دل بود روی دوشم تابوت آرزوها

در خاک می شد اما هیچ از کفن نمی گفت

شعری در مورد شب آرزوها

مرا با برکه ام بگذار ، دریا ارمغان تو

بگو : جوی حقیری آرزوی رود با خود داشت

شعر نو در مورد آرزو

از ترس اینکه باز تو را آرزو کنم ،

خط می کشم به دلخوشی هر زیارتی

شعر کوتاه در مورد آرزو

از ترس اینکه باز تو را آرزو کنم ،

خط می کشم به دلخوشی هر زیارتی

شعر عاشقانه در مورد آرزو

سیمرغ وار بر قلل قاف آرزو

پنهان ز چشم مردم دنیا نشسته ام

شعر درباره آرزوی سلامتی

همچون نسیمِ صبح

لرزان و بی قرار وزیدم به سوی تو

اما تو هیچ بودی و دیدم هنوز هم

در سینه هیچ نیست

بجز آرزوی تو…

شعر در مورد آرزوی زیارت کربلا

در زیر سایه ی مژه ات

خوابم آرزوست…

شعر درباره شب آرزوها

ز تمام بودنی ها

“تو” همین از آن من باش

که به غیر با “تو” بودن

دلم آرزو ندارد!

شعر درباره اسم آرزو

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویى

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویى؟

شعری در مورد اسم آرزو

اجازه می‌دهی آرزویت کنم؟

 من از خیرِ در آغوش گرفتنت گذشتم…

بگذار دلخوشِ رویاهایم باشم بگذار همه بگویند

“بیچاره دیوانه شده”

متن بی قراری عاشقانه

کاش دفتر خاطراتم

چراغ جادو بود

تا هر وقت از سرِ دلتنگی

به رویش دست میکشیدم

تو از درونش

با آرزوی من بیرون می آمدی!

شعر زیبا در باره آرزو

والله که شهر بی تو مرا حبس می شود

آوارگی و کوه و بیابانم آرزوست.

اشعار زیبا در مورد آرزو

گفتی ز ناز، بیش مرنجان مرا، برو …

آن گفتنت که

بیش مرنجانم آرزوست …

شعر در وصف آرزو

این عاشقانه مبارکت باشه

این روز به شادی، به خیر و خوشی

به دور از دردِ دوری وُ

زخم دورویی باشه

برای تو این روز آسمان را آرزو دارم

به هر هوایی که دوست داری

تعبیر خواب مار خاکستری سفید

تعبیر خواب مار خاکستری چیست

تعبیر خواب مار خاکستری و سیاه

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ زرد رنگ

کشتن مار در خواب تعبیرش چیه

کشتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب کشتن

مار در خواب

مار سیاه در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش

تعبیر خواب مار خاکستری و سفید

تعبیر خواب مار بزرگ خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ در آب

تعبیر خواب مار زنگی خاکستری

گرفتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش چیه

نیش زدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب تعبیرش

دیدن مار سیاه در خواب تعبیرش چیست؟

مار را در خواب کشتن

کشتن مار در خواب نشانه چیست

کشتن مار در خواب چیست

کشتن مار در خواب به چه معناست

دیدن مار سبز در خواب تعبیرش چیست

دیدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب چ تعبیری دارد

تعبیر دیدن کشتن مار در خواب

کشتن مار بزرگ در خواب تعبیر

 

  • نادر غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی